NPS = % промоутерів – % критиків. Що індекс, то краще.
Загальний NPS вважається за формулою: частка прихильників вашого бренду – мінус частка критиків. Оцінюється NPSЯк ви вже здогадалися, у відсотках. Розглядаючи приклад вище, NPS = 30% – 20% = 10%. NPS може мати як позитивний, і негативний показник.
Загальна формула розрахунку NPS виглядає так: NPS = кількість промоутерів – кількість критиків.
- Індекс лояльності клієнтів або NPS (Net Promoter Score) – показник прихильності покупців товару/послуги/компанії. …
- Індекс NPS заміряється за допомогою опитування ваших поточних клієнтів. …
- Для розрахунку індексу лояльності розділіть усіх опитаних на 3 групи залежно від оцінки, яку вони поставили.