Принцип роботи турбіни двигуна такий: в циліндри під тиском відпрацьованих газів подається стиснене повітря, що обертає крильчатку. Компресор, розташований на одному валу з крильчаткою, нагнітає тиск у циліндр. Турбонаддув від вихлопних газів – найефективніша система збільшення потужності двигуна.
Деталь розкручується силою відпрацьованих газів. Турбокомпресором називається повітряний насос, що рухається турбіною. Дизельний двигун розганяє лопатки до 130 000 обертів за хвилину. Згоряння палива відбувається повніше, витрата знижується, а ККД збільшується.
Так як вона з'єднана з вихлопною системою, температура в турбіні також дуже висока. Робота турбокомпресора полягає в тому, що повітря надходить компресор при температурі навколишнього середовища, але при стисканні температура зростає і на виході з компресора досягає 200°С.
При роботі турбіни використовуються продукти згоряння паливної суміші, які приводять в дію роторний механізм турбокомпресора, за допомогою якого повітря примусово нагнітається в циліндри (турбонаддув). І, завдяки цьому, в циліндр подається і велике дозування палива.