Працює за допомогою обволікання окреслених на холоди частинок парафінів у дизельному паливі, не даючи утворюватися великим згусткам. Дизельний антигель підтримує паливо в рідкому стані, забезпечуючи його подавання в двигун і проходження через фільтри в морозну погоду.
Літній дизель не замерзає до -5°C, зимовий – до -20°C, арктичний – може витримувати температури навіть нижче -30°C. Підвищити морозостійкість ДП допомагають спеціальні технології, які застосовують НПЗ.
АНТИГЕЛЬ – це спеціальна присадка в дизельне паливо. Вона знижує градус, при якому дизельне паливо парафінують і може забити паливний фільтр.
Справжній дизель трохи темніше соняшникової олії і має приємний масляний запах, а темний колір і сморід, як від мазуту, – ознака підробки.
Для авто з дизельними двигунами заправка зимовим видом пального є необхідною умовою експлуатації при мінусових температурах. З 15 листопада вже на всіх 403 АЗК мережі ОККО водіям пропонують виключно зимовий дизель, який не замерзає при температурі до -20 °С.
За допомогою марганцівки вдасться визначити, чи є у складі ДП зайва вода. Для цього невелику кількість палива наливають у певну ємність, куди слід додати трохи кристалів марганцівки. Якщо через певний час рідина змінить свій колір та стане рожевою або світло-рожевою, значить перед вами неякісне дизельне паливо.
Антигель знижує температуру застигання палива до -47С, тому дизель спокійно проходить через паливний фільтр. Як правильно заливати антигель у дизельне …