Основним ринком збуту Apple залишаються країни Північної та Південної Америки (переважно США), де компанія у 2021 фінансовому році заробила близько $153,31 млрд. Це більше порівняно з попереднім роком, коли показник дорівнював $124,56 млрд.
Згідно з цією статистикою, продукцією Apple найбільше користуються у Японії. Там iOS-пристрої займають понад 60% частки ринку. Далі у рейтингу стоїть США (58%), Великобританія (47%), Німеччина (28%), Китай (21%), Бразилія (16%) та Нігерія (8%).
вперше за шість років стала лідером на ринку смартфонів у Китаї, підрахували у дослідницькій компанії Counterpoint Research. У жовтні-грудні минулого року Apple контролювала 23% цього ринку. Цей показник став рекордним для компанії у Китаї, йдеться у дослідженні. За IV квартал 2021 р.