Значення потужності деяких локомотивів: Паровоз О – 400 кВт. ~ 400 кВт Паровоз Е – ~ 700 кВт паровоз ФД – 700 кВт ~ 1500 кВт
Технічні характеристики електровоза 2ЕС10
Електровоз | 2ЭС10 | 2ЭС10 з бустерною секцією |
---|---|---|
Максимальна потужність на валах тягових двигунів, кВт | 8800 | 13200 |
Максимальна сила тяги під час рушання, протягом 15 хвилин, не менше кН | 784 | 1176 |
Потужність тривалого режиму на валах тягових двигунів, не менше кВт | 8400 | 12600 |
Сучасний вантажний магістральний тепловоз 2ТЕ70 складається з двох секцій потужністю 2х3000 кВт (2х4080 к. с.), з конструкційною швидкістю 110 км/год.
DDA40X – восьмивісний американський тепловоз з електричною передачею. Випускався EMD (підрозділ General Motors) з квітня 1969 року по вересень 1971 для залізниці Union Pacific Railroad. Найдовший, найважчий і найпотужніший односекційний тепловоз у світі.