Коли ви вийшли на глісер, відбувається різке зменшення опору руху та збільшення швидкості руху човна. Човен приймає горизонтальне положення, але змочена поверхня днища не перевищує 2/3 від її довжини і з боку здається, що вона ніби ковзає по воді. Оберти двигуна при цьому збільшуються.
Вийти на глісер – Це змусити човен ковзати по гладіні води, звівши до мінімуму силу її опору. Вийти на глісер – Це означає знизити витрату палива, при цьому не втративши в швидкості.
Судно не виходить на гліссування – можливі причини Недоступність переходу на глісуючий режим для ПВХ човнів може бути зумовлена такими факторами: недостатня потужність двигуна – на 25 кг. ваги має припадати 1 л.
Робочий тиск у надувній човні Балони правильно накачаного виробу повинні проминатися не більше ніж на 1-1,5 см при натисканні пальцями. А при клацанні чи ударі долонею повинен чути дзвін. Саме так фахівці і кажуть – накачати човен «до дзвону».