Як змінюється кут випередження запалення?

Кут випередження запалення Θ змінюється залежно від частоти обертання двигуна відцентровим регулятором. Максимальне значення кута випередження запалення дорівнює 30-40 ° по куту повороту колінчастого валу.

Для зміни випередження запалення в залежності від оборотів колінчастого валу використовують відцентрові регулятори, розташовані зазвичай у переривниках.

Зі збільшенням частоти обертання колінчастого валу двигуна зменшується час, що припадає на кожен такт робочого циклу, і тому для забезпечення своєчасного згоряння робочої суміші необхідно кут випередження запалення збільшувати, а при зменшенні частоти обертання колінчастого валу зменшувати.

Кут випередження запалення впливає не тільки на витрату палива та момент, але й на склад вихлопних газів: з його збільшенням зростає вміст вуглеводню (НС) та оксидів азоту (NOx) у вихлопі. Це з зростанням температури згоряння.

Related Post