У пасажирських вагонах влаштовуються, крім поглинаючих апаратів автозчеплення, традиційні буфери або центральні пружні майданчики (переходи). При з'єднанні вагонів спочатку стискаються додаткові поглинаючі елементи, після чого зчіплюються автозчеплення, внаслідок чого автозчеплення завжди натягнуті.
Буфер (залізничний) — Вікіпедія.
У класичному розумінні потяг являє собою ланцюг, що рухається по дорозі зі з'єднаних між собою «візків» – одиниць рухомого складу. Розрізняють несамохідний рухомий склад — вагони, що служать для перевезення вантажів та пасажирів, та самохідний — локомотиви та моторні вагони, які наводять потяг рух.
Формування складу збірного поїзди зазвичай виконують локомотивом, що працює на витяжному шляху, використовуючи для добірки груп вільні кінці сортувальних шляхів, що примикають до витяжного шляху. При нестачі шляхів проводять повторні маневрові операції для сортування та складання складу.