По перше, літаки мають різні за формою турбіни двигунів: у Боїнга вони плескаті знизу, а у Аеробуса – круглі. По-друге, бічні стекла кабіни у Біонга трохи незграбні внизу і іноді мають додаткові секції зверху, а у Аеробуса шибки кабіни в одну лінію.
Потрапляючи на борт, зверніть увагу, як відкриваються вхідні двері – якщо вона зсувається вздовж фюзеляжу, то ви заходите в Airbus, а якщо двері відкинуті на 180 градусів до кабіни пілотів, то ви опиняєтеся всередині Boeing.
Airbus A320 більше ніж Boeing 737-700, але менше моделі Boeing 737-800. Салон A320 на 20 см ширше, ніж у Boeing 737. Airbus A321 більше Boeing 737-900, але менше знятого з виробництва Boeing 757-200. Airbus A330-200 конкурує зі схожим за розміром Boeing 767-400ER.
Перевірте носову частину літака, у Боїнга вона більш загострена, а Ейрбаса закруглена. Подивіться вікна кабіни пілотів. Вікна літаком Ейрбас мають пряму нижню лінію, але в більшості Боїнгів ця межа має форму літери V. Також останнє вікно Ейрбаса виглядає так, ніби його кут відрізали.