Для відключення послуги смс-інформування по картці або картковому рахунку через відділення Банку, необхідно звернутися до будь-якого відділення Банку та заповнити заяву на відключення послуги.
в додатку Мобільний Ощад оберіть картку, з якої потрібно зняти ліміт – перейдіть до додаткових налаштувань картки – оберіть розділ "Ліміти на день" – оберіть потрібний вид ліміту – встановіть нову суму ліміту або вимкніть його взагалі.
– шляхом Телефонного звернення до контакт-центру Банку: 0800210800; – шляхом направлення електронного звернення в системі «Мобільний ощад» за допомогою форми «Зворотний зв'язок».
- Телефони клієнтської підтримки 0-800-210-800 (044) 350-01-33 (044) 363-01-33.
- Телефон для дзвінків з закордону (044) 247-84-18.
- Факс (044) 247-85-68. Контакти
Для відключення послуги СМС-банкінгу зверніться в найближче відділення Ощадбанку з заявою на деактивацію послуги. Також Ви можете провести деактивацію самостійно, використовуючи систему “Ощад 24/7”. Кроки по відключенню аналогічні інструкції по підключенню послуги, але замість “Активації” оберіть функцію “Відключення”.
Чи можна скасувати операцію переказу грошей в Ощадбанку? Це миттєвий платіж і його не можна відкликати через банк. Тому зателефонуйте чи напишіть людині, за номером якої перевели гроші.