Зміст:
Microsoft Excel є однією з найпопулярніших і найпотужніших програм для роботи з таблицями та даними. Одним із важливих елементів під час створення таблиці в Excel є список. Список являє собою зручний спосіб організувати дані та спростити їх аналіз та обробку. У цій статті ми розглянемо кілька простих способів створення списку Excel.
Першим способом створення списку Excel є використання функції "Автозаповнення". Ця функція дозволяє заповнити комірки у стовпці або рядку послідовно та автоматично. Для створення списку за допомогою "Автозаповнення" необхідно ввести перше значення в комірку і потім виділити комірку з цим значенням і перетягнути її вниз або вправо, поки не буде заповнений весь потрібний діапазон. Наприклад, якщо ви хочете створити список місяців, ви можете ввести січень у першу комірку, а потім перетягнути її вниз до грудня.
Другим способом створення списку Excel є використання функції "Введення списку". Ця функція дозволяє ввести список значень у спеціальне вікно діалогу та створити список у таблиці. Щоб скористатися цією функцією, необхідно виділити осередки, де ви хочете створити список, потім вибрати вкладку "Дані" у верхньому меню, натиснути кнопку "Додатково" у групі "Інструменти даних" і вибрати "Введення списку". Після цього з'явиться вікно з можливістю введення списку значень, які потрібно розділити комами. Після введення значень натисніть "OK", і список буде створений у вибраних комірках.
Крок | Дія |
---|---|
1 | Відкрийте програму Excel |
2 | Створіть нову робочу книгу або відкрийте існуючу |
3 | Виберіть комірку, в якій потрібно почати список |
4 | Напишіть перший елемент списку у вибраному осередку |
5 | Натисніть клавішу Enter або Tab, щоб перейти до наступного осередку |
6 | Напишіть наступний елемент списку в новому осередку |
7 | Повторіть кроки 5-6, щоб додати інші елементи списку |
8 | Стрілки клавіатури можна пересуватися вгору і вниз за списком |
9 | Якщо потрібно змінити елемент списку, просто відредагуйте комірку |
Як створити список у таблиці Excel?
Клацніть комірку, в якій потрібно створити список. Натисніть кнопку Властивості та на вкладці Елемент керування задайте необхідні властивості: У полі Формувати перелік по діапазону введіть діапазон осередків, що містить перелік значень.
Як зробити Зведену Таблицю?
Створення зведеної таблиці в Excel для Windows
- Виберіть клітинки, на основі яких потрібно створити зведену таблицю. …
- Виберіть Вставлення > Зведена таблиця.
- Зведена таблиця створюється на основі наявної таблиці чи діапазону. …
- Виберіть розташування звіту зведеної таблиці. …
- Натисніть кнопку OK.
Як створити список, що настроюється?
Сортування даних за допомогою настроюваних списків
- Виділіть стовпчики для сортування. …
- На стрічці виберіть Дані > Сортування.
- У спливаючому вікні Сортування в розкривному списку Сортувати за оберіть стовпець, за яким потрібно виконати сортування. …
- У розкривному списку Порядок виберіть Настроюваний список.
Як у Excel додати список у комірку?
Виділіть на аркуші осередок, в яку потрібно помістити розкривний перелік. Перейдіть на вкладку Дані на стрічці та виберіть Перевірка даних. На вкладці Параметри у полі Дозволити виберіть перелік. Якщо користувачі не можуть залишити осередок порожній, перевірити пусте поле ігнорувати.