Ваня знає, що відповідно до Угоди користувача він може мати тільки один акаунт виконавця в Толоці.
Ви можете звернутися до служби підтримки toloka@support.yandex.com, вказавши логін, під яким Ви зареєстровані саме в Толоці….Якщо ви використовуєте мобільний додаток:
- Відкрийте програму Яндекс. …
- Прочитайте та прийміть умови використання програми, натиснувши кнопку "Прийняти".
- Натисніть "Зареєструватись".
віддалений акаунт не можна відновити; ви не можете зареєструватися в Толоці повторно.Якщо ви все ж таки хочете перестати співпрацювати з Толокою:
- Перейдіть на вкладку Профіль.
- Натисніть Перестати співпрацювати з Толокою як самозайнятий.
- Переконайтеся, що ви вивели всі засоби і не виконуватимете завдання. Натисніть Підтвердити.