Щоб продовжити термін зберігання в пункті видачі, виберіть в особистому кабінеті потрібне замовлення і натисніть Продовжити зберігання . Кнопка Продовжити зберігання доступна для відправлень, які вже перебувають у пункті видачі.
Для пункту видачі замовлень перейдіть в особистий кабінет, увійдіть на сторінку замовлення і тисніть “Продовжити зберігання”. Для постамату та низки інших способів зверніться до служби підтримки за допомогою чату – ozon .ru/my/chat/?channel=CCRM, за телефоном 8-800-230-460-06 або напишіть на електронну пошту help@ ozon .ru.
Термін зберігання – 2-5 днів. Ви можете продовжити зберігання замовлення самостійно: в особистому кабінеті виберіть замовлення і натисніть Продовжити зберігання. У всіх пунктах видачі доступний частковий викуп.
Термін зберігання можна продовжити в поштовому відділенні за заявою відправника або адресата.