Схема роботи компресора: повітря потрапляє у впускний клапан пристрою, далі рухається по трубці і через очисний фільтр потрапляє в робочу камеру. Там повітря стискається циліндро-поршневою групою і потрапляє в ресивери – це спеціальні балони, призначені для зберігання мас стисненого газу.
Під дією стисненого повітря, що проходить крізь нагнітальні отвори, віджимається нагнітальний клапан, який, згинаючись, відкриває отвори нагнітання. Відбувається надходження стисненого повітря через нагнітальний патрубок у трубопровід, який веде до гальмівної системи автомобіля.
Принцип роботи поршневого компресора полягає в перетворенні енергії обертання електродвигуна в зворотно-поступальний рух поршневої групи. При цьому, під час роботи поршня стискається повітря в циліндрі і під тиском нагнітається в спеціальний резервуар, званий ресивером.
Принцип роботи компресора Компресор має вхідну камеру, робочу порожнину і вихідну камеру. Газ із вхідного патрубка потрапляє в робочу порожнину, в якій відбувається підвищення тиску газу завдяки перетворенню енергії, потім виводиться у вихідну камеру і потрапляє у вихідний патрубок.