Абонент може самостійно уточнити поточний баланс особового рахунку та параметри тарифного плану в Особистому кабінеті або звернувшись за номером 8 800 775-0-775, написавши в чат на сайті або відвідавши Офіс продажу та обслуговування ТТК..
Уточнити поточний баланс та дізнатися про заборгованість по лицьовому рахунку можна в Особистому кабінеті. Також можна звернутися до служби підтримки, зателефонувавши на безкоштовний номер 8 800-775-0-775.
Розглянемо найпопулярніші способи отримання інформації про наявність заборгованості ЖКГ:
- Особисте звернення до керуючої компанії (КК) чи ТСЖ.
- Особистий кабінет на сайті ТСЖ або компанії, що управляє.
- Дзвінок у ресурсопостачальні організації, РСО (підприємства водо- та газопостачання, електроенергії тощо).
- Портал державних послуг.
Дізнатись про заборгованості через інтернет Найзручніше в Особистому кабінеті абонента. Така послуга також має більшість провайдерів. Для входу до ЛК необхідно зайти на сайт оператора, який надає послуги зв'язку та перейти у вкладку «Особистий кабінет».