Реєстрацію права власності на земельну ділянку можна здійснити через Росреєстр або МФЦ. Подайте зібрані документи з оплаченим держмитом в обрану інстанцію. Фахівець, який прийняв документи, видасть вам розписку, де вказана приблизна дата, коли можна отримати виписку з ЄДРН.
Як оформити землю у власність: які документи потрібні для оформлення земельної ділянки
- заява про отримання права власності.
- кадастровий паспорт.
- документ, що посвідчує особу власника (копія та оригінал).
- папери, що підтверджують придбання землі.
Щоб успішно приєднати землю до своєї ділянки, Вам спочатку потрібно подати до місцевої адміністрації заяву про перерозподіл земель. Її форму Ви можете знайти на сайті адміністрації або отримати її під час особистого відвідування. Термін розгляду заяви – 30 днів.