Безпосередньо після запуску мотора антифриз йде по “малому колу”, минаючи радіатор охолодження. Так домагаються якнайшвидшого прогрівання силового агрегату. Коли це відбувається, термостат відкриває дорогу охолоджувальній рідині у “велике коло”, частиною якого є і салонна “пічка”.
Їзда без охолоджувальної рідини загрожує заклинюванням двигуна. Причина тому: перегрів, надмірне навантаження і, як наслідок, деформація його вузлів і блоку циліндрів. Починає перегріватися і моторне мастило, всі корисні властивості якого в цьому випадку прагнуть до нуля.
Дуже часто виникає така проблема – погано гріє пічка в автомобілі і в салоні холодно. Є кілька основних причин поганої роботи пічки: це забруднення радіатора пічки і всієї системи охолодження; несправний термостат; завоздушіваніе радіатора пічки; забитий салонний фільтр; погана робота помпи системи охолодження.