Показник OTS у зовнішній рекламі виявляється у тис./добу, він вимірюється у кількості контактів із рекламним макетом.Sep 29, 2020
OTS (opportunity to see) – показник, що використовується у медіаплануванні; дозволяє оцінити загальну кількість контактів у чисельному вираженні (у чол.), досягнутих у результаті кампанії, наприклад, у різних містах чи різних медіа.
Для його отримання необхідно кампанію розділити на Impressions і помножити на тисячу. Наприклад, рекламна кампанія коштувала 1 200 000 рублів, було набрано 250 000 контактів. Вартість тисячі контактів складе карбованців: СРТ OTS = 4800 (1 200 000: 250 000х1000).
Якщо говорити іншими словами, то OTS – це сумарна кількість людей, які контактують з рекламною поверхнею на добу. GRP (англ. Gross Rating Point) – накопичена аудиторія всіх сумарних конструкцій рекламної компанії за весь період рекламної кампанії.