У чому вимірюється OTS?

Показник OTS у зовнішній рекламі виявляється у тис./добу, він вимірюється у кількості контактів із рекламним макетом.Sep 29, 2020

OTS (opportunity to see) – показник, що використовується у медіаплануванні; дозволяє оцінити загальну кількість контактів у чисельному вираженні (у чол.), досягнутих у результаті кампанії, наприклад, у різних містах чи різних медіа.

Для його отримання необхідно кампанію розділити на Impressions і помножити на тисячу. Наприклад, рекламна кампанія коштувала 1 200 000 рублів, було набрано 250 000 контактів. Вартість тисячі контактів складе карбованців: СРТ OTS = 4800 (1 200 000: 250 000х1000).

Якщо говорити іншими словами, то OTS – це сумарна кількість людей, які контактують з рекламною поверхнею на добу. GRP (англ. Gross Rating Point) – накопичена аудиторія всіх сумарних конструкцій рекламної компанії за весь період рекламної кампанії.

Related Post

Як оминути обмеження на роздачу інтернету МТС?Як оминути обмеження на роздачу інтернету МТС?

Обхід обмежень на роздачу Інтернету на МТС через VPN Відкрийте налаштування смартфона. У розділі «Мережа» знайти та перейти до розділу «VPN». Натисніть «Додати VPN». Вибрати тип – PPTP. Визначити ім'я

Як називається вікно на даху будинку?Як називається вікно на даху будинку?

Мансардне вікно – Вікно особливого пристрою, призначене для розташування на покрівлі будинку з мансардним приміщенням. Мансардне вікно призначене витримувати ті ж навантаження, що і дах будівлі. Ця особливість відрізняється мансардними