Тобто франшиза дає можливість запустити підприємницьку діяльність з нуля, але під відомою маркою та з перевіреною бізнес-моделлю, ефективними стандартами роботи. Завдяки цьому відкрити бізнес за відпрацьованою схемою можна з мінімальними ризиками. Компанія, що продає франшизуназивається франчайзером.
Плюси франчайзингу Підприємець одержує право на використання відомого бренду. Готовий бізнес-план, модель та система ведення бізнесу. Сприяння організації бізнесу з боку франчайзера. Певною мірою попит на продукцію.
Мінуси франчайзингу: що не подобається франчайзі Обмежена самостійність. Мінусом франшизи І те, що з кожним з франчайзі ведеться спостереження – особливо у ранньому етапі бізнесу. Франчайзер зазвичай здійснює досить жорсткий контроль послуг та товару, реклами, методів роботи.