Економіст бухгалтер планує, веде як бухгалтерський облік, і аналіз фінансово-господарську діяльність підприємства. Здійснює облік коштів та товарно-матеріальних цінностей.
Бухгалтер – важливий співробітник фірми. Часто він разом із директором приймає рішення про розвиток бізнесу та розпоряджається фінансами підприємства. Бухгалтеру у роботі потрібні економічні та юридичні знання, він має стежити за змінами законодавства з податків, бухобліку, кадрових питань.
У посадові обов'язки працівників бухгалтерії зазвичай входить:
- обробка первинних документів та занесення даних до бухгалтерських регістрів;
- контроль операцій з контрагентами, оформлення актів звіряння, рахунків на оплату та іншу супутню документацію;
- розрахунок, нарахування, видача та облік заробітної плати;
Посада фінансиста і бухгалтера потрібно розділити між двома співробітниками …. У чому різниця між бухгалтером і фінансистом
Бухгалтер | Фінансист |
---|---|
Працює лише з фінансовими даними | Враховує всі дані, щоб дати правильні прогнози та врахувати все, що впливає на бізнес |
•26 Oct 2020