Якщо двома словами описати відмінність ціни від цінності, ми отримаємо таке: Ціна – те, що платять покупці. Те, що зазначено у прайс-листі. Справжня сума договору. Цінність – те, що покупці одержують.
Цінність – це деяке суб'єктивне сприйняття корисності/важливості товару, що у конкретного покупця у процесі вибору. «Сприймається цінність» даного продукту для покупця є критерієм, на підставі якого з переліку продуктів, що потрапили до його списку, покупець робить остаточний вибір.
Важливо усвідомити: Цінність вашого продукту визначається тим, як клієнт використовує його у своєму виробничому процесі. По суті цінність вашого продукту — це та додаткова вартість, яку ваш клієнт отримує, використовуючи ваш продукт у процесі свого виробництва.
Маркетингова цінність (ринкова цінність) чогось – висновок, зроблений суб'єктом ринку (окремим споживачем, соціальної групою, компаніями) щодо можливості предмета маркетингу (товару, послуги чи діяльності) задовольнити його потреби. Часто «цінність» ототожнюється з корисністю.