У чому різниця між ціною та цінністю?

Якщо двома словами описати відмінність ціни від цінності, ми отримаємо таке: Ціна – те, що платять покупці. Те, що зазначено у прайс-листі. Справжня сума договору. Цінність – те, що покупці одержують.

Цінність – це деяке суб'єктивне сприйняття корисності/важливості товару, що у конкретного покупця у процесі вибору. «Сприймається цінність» даного продукту для покупця є критерієм, на підставі якого з переліку продуктів, що потрапили до його списку, покупець робить остаточний вибір.

Важливо усвідомити: Цінність вашого продукту визначається тим, як клієнт використовує його у своєму виробничому процесі. По суті цінність вашого продукту — це та додаткова вартість, яку ваш клієнт отримує, використовуючи ваш продукт у процесі свого виробництва.

Маркетингова цінність (ринкова цінність) чогось – висновок, зроблений суб'єктом ринку (окремим споживачем, соціальної групою, компаніями) щодо можливості предмета маркетингу (товару, послуги чи діяльності) задовольнити його потреби. Часто «цінність» ототожнюється з корисністю.

Related Post

Як завести тритони?Як завести тритони?

Тритони і руки Тритони — земноводні, їхня температура повністю залежить від навколишнього середовища. Наше тіло занадто гаряче, тому будь-який контакт із людиною не принесе тритонам нічого, крім болю. Не варто

Що буде наприкінці дорами Любовний сигнал?Що буде наприкінці дорами Любовний сигнал?

Зміст:1 Чим закінчився сигнал про кохання?2 Коли вийшов любовний сигнал 2?3 Чим є сигнал на залізниці?4 Навіщо служить сигналом?5 Чим виражаються звукові сигнали?6 Як поділяються сигнали на залізничний?7 Що встановлює