Зміст:
Згідно з ГОСТом, до супермаркетів належить підприємство торгівлі, яке реалізує продовольчі товари універсального асортименту та непродовольчі товари (неширокого асортименту) за формою самообслуговування та індивідуального обслуговування, торговою площею від 600 м².
У чому різниця між гіпермаркетом та супермаркетом?
Коли йдеться про супермаркети, маються на увазі магазини, які не лише великі, а й трохи диференційовані. Передбачається, що супермаркети є магазинами, торгові площі яких не перевищують 2 500 м. кв. Гіпермаркети, як випливає з назви, є найбільшими на ринку.
Які формати магазинів?
У найпростішому випадку магазини роздрібної торгівлі поділяються на три формату: гіпермаркет, супермаркет та магазин біля будинку. За більшої деталізації до них додаються формат дискаунтер та кеш енд керрі.
Як визначити тип магазину?
В основі класифікації магазинів, що займаються роздрібною комерцією, лежать такі ознаки:
- тип асортименту;
- рівень цін;
- форма обслуговування споживачів;
- місцезнаходження.
Яка площа потрібна для супермаркету?
Приміщення Для відкриття супермаркету потрібне приміщення площею від 200 до 500 кв. м. Якщо передбачається відкрити спеціалізований магазин риби, молочних продуктів чи м'яса, вистачить 30-50 кв.
Що стосується гіпермаркету?
ὑπερ- «над-» + market «ринок») – підприємство торгівлі, що реалізує продовольчі та непродовольчі товари універсального асортименту переважно за формою самообслуговування. Торгівельна площа гіпермаркету – Від 4 до 20 тис. м ²; асортимент представлений 50-150 тис.
Що більше гіпер чи супер маркет?
«Гіпер» – це більше, ніж «супер». Так воно і є. Супермаркет рідко перевищує площу 2500 квадратних метрів, тоді як найбільші гіпермаркети можуть досягати вражаючих 6 гектарів.
Які типи торгових точок існують?
Інструменти мерчандайзингу
Види торгових точок | Платний листинг | Можливість проведення безкоштовних промо |
---|---|---|
супермаркет | так | рідко |
універмаг | іноді | можливо |
магазин біля будинку | рідко | можливо |
павільйон | рідко | можливо |
•Dec 8, 2015