Арбітраж трафіку (аффілейт маркетинг) — це реклама товарів та послуг в інтернеті, наприклад, у фейсбуці, інстаграмі, тік-тоці або гуглі. Оплату арбітражники (їх також називають вебмайстрами або медіабаєрами) отримують за кожного приведеного клієнта, що відрізняє цей напрям від іншої реклами в інтернеті.12 лют. 2024 р.
У деяких випадках арбітражники трафіку можуть заробляти кілька тисяч доларів на місяць, а в інших випадках — значно більше. В Україні в середньому заробіток становить від 25 до 30 тисяч гривень. Втім, такий заробіток саме середній, а не максимальний.
Що таке арбітраж трафіку простими словами Арбітраж трафіку – це практика купівлі трафіку на одному майданчику і перепродажу його на іншому з метою отримання прибутку. Простіше кажучи, це коли фахівець купує відвідування сайту за однією ціною, а потім отримує дохід від цього трафіку, що перевищує витрати.
Арбітражник завжди купує рекламу за власні кошти, ніхто не надає йому бюджет. А виплату отримує лише за результат. Залежно від проекту, арбітражнику платять за заявки, реєстрації або замовлення. Як ми вже згадували, заробіток арбітражника складається з різниці вартості отримання та продажу трафіку.
Хто такий арбітражник? Арбітражник/affiliate marketer/media buyer – це фахівець, який купує та перепродає онлайн трафік.
Что такое оффер в арбитраже? Оффер в арбитраже (он же CPA-оффер) — это любой товар или услуга, за продвижение которой можно получить оплату. Это может быть продвижение онлайн-игры, интернет-магазина, информационный курса, физического товара или подписку на рассылку.
17 липня 2023. Арбітраж трафіку — це процес закупівлі трафіку за низькою вартістю з подальшим перепродажем за вищою ціною. Різниця між купівлею та продажем і є заробітком арбітражника.