Реклама, яка показується поруч із роликом на YouTube або всередині нього, дозволяє вам справити яскраве та незабутнє враження на потенційного клієнта. Ви можете розповісти йому про переваги своїх товарів та послуг. Охоплення цільової аудиторії.
Перевага реклами на YouTube полягає в тому, що її можна запустити за допомогою Google Ads, що, у свою чергу, відкриває широкі можливості щодо вибору performance-стратегій та точних націлень на цільову аудиторію.
Реклама на YouTube працює так само, як і інші рекламні кампанії Google – з використанням аукціону. Ви повністю контролюєте скільки ви витрачаєте на свої оголошення. Ви можете встановити максимальну суму для вашої кампанії в цілому, а також цільову суму ставки для кожної групи об'яв, яку ви створюєте.
Відео тривалістю понад 10 секунд: Зараховується клік, перегляд та зацікавлений перегляд. Користувач переглянув відео протягом 10 секунд з вимкненим звуком або натиснув на значок, щоб переглянути відео повністю на сторінці перегляду (таке натискання зараховується як перегляд, Але не як клік).