Що означають кнопки на валідаторі? Ці кнопки призначені для зміни тарифу, якщо оплата здійснюється банківською карткою, а пасажир має право на пільговий проїзд.
Для того, щоб оплатити проїзд таким чином, пасажири, заходячи в автобус, мають прикласти до валідатора телефон чи банківську картку. І коли виходять на своїй зупинці, повторити процедуру. Так система зможе визначити, скільки їхав пасажир, і тоді зніметься оплата за проїзд. Наразі систему будуть тестувати.
Оплата банківською карткою або телефоном Здійснити оплату проїзду карткою банку чи телефоном з функцією NFC можна, приклавши телефон чи картку до правого верхнього кутка валідатора. При цьому картку чи телефон потрібно тримати протягом 2-3 секунд та дочекатися сигналу про успішну оплату (зелена галочка).
Учасник блокчейну proof-of-stake (PoS), який бере участь у перевірці блоків за винагороди.
Як здійснювати безготівкову оплату? Щоб здійснити оплату безготівково, пасажиру необхідно прикласти банківську картку, пристрій (смартфон) з підтримкою ApplePay/GooglePay чи ЛеоКарт до валідатора у салоні та зачекати одинарного звукового сигналу і зеленої відмітки на валідаторі. Це означає, що оплату зараховано.
Як валідувати Kyiv Smart Card у наземному транспорті?
- Переконайтеся, що на вашій Kyiv Smart Card є нараховані поїздки. …
- Піднесіть картку до валідатора у тому місці, де намальована «хвилька» безконтактної оплати.
- Валідатор «пікне», а на екрані з'явиться напис про успішну оплату та про залишок поїздок на картці.
- Готово!
Навіщо потрібна кнопка на Валідаторі? Власне синя кнопка з написом стоп над валідатором – це зовсім не кнопка оповіщення водія про бажання вийти, а та сама …