Під час встановлення слід дотримуватись певних правил. Так ДАТ слід кріпити роз'ємом вниз, вище за фільтр тонкого очищення, впускного колектора, а також газової рампи розподільника. Таке розташування виключить скупчення пари, появу забруднень, а також конденсату в корпусі МАП датчика.
Датчик MAP зазвичай розташований на впускному колекторі, або поруч із корпусом дросельної заслінки, або на ньому самому (на моторі з наддувом) MAP можна знайти на впускному тракті перед турбонаддувом).
Ознаками поломки МАП–сенсора можуть бути:
- Різке підвищення витрат палива. …
- Плаваючі та нестабільні обороти двигуна.
- Автомобіль мимоволі перемикається із газу на бензин. …
- Можна відзначити помітне зниження потужності двигуна.
- Якщо різко натиснути педаль "гальмо", можна відчути “троїння” і навіть провали.